vrijdag 16 maart 2012

Kriebels

Vandaag even flinke kriebels. Net met iemand gemaild en prachtige foto's van hun Zuid-Afrikaanse dochtertjes gezien... en dan een prachtige afspeellijst gevonden op internet met heel mooie liedjes in het Afrikaans. Tel daarbij het mooie weer en dat ik (Anne) Wereldkinderen weer even aan de telefoon had, eergisteren ons matrasje is gekomen en het bedje nu helemaal opgemaakt klaar staat... dan slaan de kriebels soms zo ineens toe. Soms voelt het een beetje als verliefd zijn, kriebels in je buik over al dat onbekende en de goede hoop die je mag hebben...  It's all in Gods hands.




Dit vond ik zo'n mooi nummer. Hoewel ik niet veel van de tekst meekrijg, gaat het volgens mij over vertrouwen op God en geen angst te hebben. Dat vind ik zo mooi. Soms denk je wel eens 'kan ik het wel aan'? Je hoort soms ineens een heleboel specifieke adoptieproblematiek, maar dan weten we weer 'onze God is geen God van angst.' De Bijbel herinnert ons eraan. Het lied ook. Het is in het Afrikaans en het Italiaans. Prachtig! (Vinden wij : )

God bless you all.

Eize en Annemieke

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met jullie site! Wat leuk om op deze manier een kijkje in jullie leven te nemen.
    We hopen samen met jullie op heel mooi nieuws!!

    Gr. Suzanne (Yahoo)

    ps. Mogen wij jullie blog linken op onze site?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Suzanne,

    Leuk dat je ons blog hebt gevonden. Linken is wel leuk, kan ik ook teruglinken?

    Groetjes,

    Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen